Koniec wymówek! Trenuj z Jezusem ciało i ducha. ks. Marek DZiewiecki
Opis
Skoro Bóg przyjął ciało, to jest to ostateczny i definitywny argument, że jest to coś bardzo cennego, o co należy dbać.
Możliwe, że nie masz w planach na ten rok ambitnego programu sportowo – dietetycznego
(jeśli taki masz to bez obaw – czytaj dalej).
Możesz też nie być zainteresowany wystąpieniami gwiazd fitnessu czy ciągłym nawoływaniem pięknych i zgrabnych gwiazd do dbania o kondycję.
Może wydaje Cię się to próżne albo zbędne i skupiasz się na rozwoju w innych dziedzinach życia?
Możliwe też, że sport i zdrowy tryb życia są dla Ciebie bardzo ważną kwestią, której poświęcasz wiele uwagi. Czy czyni Cię to jednak wolnym od pytań o równowagę w rozwoju całego człowieka ?
Czy nie czujesz czasami, że brakuje Ci jasnego wyznacznika, niepodważalnego autorytetu, który pomógłby Ci poustawiać kwestie rozwoju ciała i ducha we właściwym miejscu i hierarchii?
Kogoś, kto będzie w stanie wytrącić Ci z ręki wszelkie wymówki związane z odkładaniem na „jutro” troski o Twój pełny rozwój? Jak określiłbyś kondycję zdrowotną Kogoś, kto dziennie przemierzał dziesiątki kilometrów pieszo, godzinami przemawiał do tłumów i na wpół żywy, po głodzeniu i biczowaniu, uniósł belkę krzyżową długą drogą na górę swojego przeznaczenia?
Jeśli jesteś aktywny fizycznie – to nagranie w przejrzysty sposób zaproponuje Ci zdrową hierarchię rozwoju we wszystkich sferach Twojego życia, bez pominięcia duchowości. Przedstawi Ci także szczegółowy obraz takiego Trenera, z którym już zawsze o niebo łatwiej będzie Ci pokonywać wszelkie przeciwności.
Jeśli nie praktykujesz aktywności fizycznej – nagranie to będzie dla Ciebie dużym zaskoczeniem w kwestii wpływu kondycji ciała na kondycję Twojego Ducha i podpowie, jak wykonać pierwsze kroki dla zachowania równowagi w rozwoju. Uwaga: nagranie może także pozbawić Cię wymówek, za którymi do tej pory się chowałeś, aby zadbać o swoje ciało
Dane techniczne
Czas trwania | 2:13:32 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.