Uzdrawiająca moc modlitwy różańcowej. Robert De Grandis SSJ - outlet
Cena regularna:
24,90 zł
Cena regularna:
23,71 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
UWAGA OUTLET. Książka posiada niewielkie zagięcie na okładce (zagięty narożnik)
Współczesne tempo życia rzadko pozwala nam znaleźć czas na modlitwę i medytację – trudno nam się wyciszyć na tyle, by w skupieniu rozważać słowa i czyny Jezusa. Przytłoczeni obowiązkami niekiedy zapominamy o tym, że ukojenie i uzdrowienie możemy znaleźć właśnie w modlitwie.
Autorzy książki, O. Robert De Grandis oraz Eugene Peter Koshenina, odkrywają przed nami na nowo bogactwo modlitwy różańcowej, która powinna być szczególnie bliska sercu współczesnego chrześcijanina. Dzięki rozważaniu najważniejszych wydarzeń z życia Jezusa łatwiej nam spojrzeć z dystansem na własną codzienność oraz uporządkować swoje myśli i pragnienia.
Regularne odmawianie Różańca może znacząco wpłynąć nie tylko na nasze zdrowie psychiczne, ale także i fizyczne. Modląc się za wstawiennictwem Matki Bożej, możemy wyprosić u jej Syna wszelkie łaski, w tym łaskę uzdrowienia. Modlitwa medytacyjna pomaga przede wszystkim przeciwdziałać skutkom stresu – stanom lękowym, łagodnej depresji, nadciśnieniu i chorobom serca.
Uzdrawiająca moc modlitwy różańcowej to cykl rozważań poświęconych czterem częściom Różańca, opatrzony komentarzem autorów. Drugą część książki tworzą wybrane myśli świętych i Ojców Kościoła, inspirujące do nowego, świeżego spojrzenia na największe tajemnice życia Świętej Rodziny i Trójcy Przenajświętszej.
„Ludzie, którzy odmawiają Różaniec, odkrywają na nowo wewnętrzny spokój i cieszą się zdrowiem ciała, umysłu i ducha. Wielu wielkich świętych przyznawało, że ich najgłębsze medytacje wypływały z refleksji nad życiem, męką i śmiercią Jezusa”.
o. Robert De Grandis
Dane techniczne
Format | 13,0 x 20,0 cm |
Autor | Robert De Grandis SSJ |
ISBN | 978-83-61989-30-1 |
Liczba stron | 184 |
Oprawa | Miękka |
Wielkość czcionki: | brak danych |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.