Bóg nie umie dawać mało. Ks. Piotr Pawlukiewicz we wspomnieniach bliskich i znajomych.
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
łowa i życie księdza Piotra Pawlukiewicza zainspirowały miliony Polaków. Dziennikarka Katarzyna Szkarpetowska w książce Bóg nie umie dawać mało zebrała wspomnienia wielu bliskich i przyjaciół księdza Piotra, między innymi Krzysztofa Antkowiaka i księdza Bogusława Kowalskiego. Ich barwne opowieści ukazują go jako osobę pełną humoru, miłości i głębokiej wiary. Ta książka nie jest biografią, ale zapisem świadectw ludzi, którzy znali księdza Piotra osobiście i doświadczyli jego życzliwości i przyjaźni.
Katarzyna Szkarpetowska – dziennikarka, autorka wielu książek: Chłopak z Pragi, Dekalog – wywiad rzeka z księdzem Janem Kaczkowskim – oraz Jego portret. Opowieść o ks. Janie Kaczkowskim, Bądźcie dobrej myśli, Kawa z Bogiem, czyli jak zrozumieć to, w co wierzę.
Po każdym spotkaniu z księdzem miałem poczucie, że ono coś we mnie uporządkowało, ułożyło, mimo że my raczej nie rozmawialiśmy o wierze. Rozmawialiśmy tak ogólnie – o życiu, o muzyce, o sporcie, o literaturze. Oglądaliśmy filmy, mecze, słuchaliśmy muzyki, snuliśmy plany odnośnie do płyty.
Krzysztof Antkowiak
Kiedyś podczas naszej rozmowy narzekałam na księży i biskupów. Już nie pamiętam nawet, o co dokładnie chodziło. Ksiądz Piotr powiedział mi wtedy: „Pamiętaj, Ewa, Kościół to jest matka. To jest stara matka, a stara matka, zanim się ruszy… ale się ruszy!”.
Ewa Wiśniewska
Piotrek w pierwszej kolejności myślał o innych, a na końcu o sobie. No taki był. A życie na walizkach, ciągle w podróży, ciągle w biegu nie sprzyja zadbaniu o siebie. Tyle razy mówiłem mu: „Piotrek, za dużo na siebie bierzesz. Przemęczasz się. Zwolnij, bracie”. Ale on nie chciał zwolnić.
ks. Bogusław Kowalski
Dane techniczne
Format | 14,5 x 20,5 cm |
Autor | Katarzyna Szkarpetowska |
ISBN | 978-83-68144-60-4 |
Liczba stron | 224 |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.