Znajdź sprzymierzeńców. Jennie Allen
Cena regularna:
49,90 zł
Cena regularna:
47,52 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Uwolnij głowę i otocz się ludźmi, którzy będą cię wspierać
XXI wiek nazywany jest przez wielu ekspertów epoką samotności. Pomimo szybkiej i łatwej komunikacji ludzie nigdy nie żyli tak odizolowani od siebie. Wiele osób chowa się przed innymi, bo relacje wydają im się zbyt ryzykowne i trudne. Nauka potwierdza jednak, że to dzięki życiu we wspólnocie doświadczamy radości i szczęścia.
Jennie Allen, autorka bestsellerowej książki Uwolnij głowę, postanowiła rozprawić się z mitami i fałszywymi obrazami samotności. Czerpiąc z najnowszych badań naukowych, Pisma Świętego i własnego doświadczenia, rysuje przed czytelnikami swojej nowej książki niesamowitą wizję życia w prawdziwej przyjaźni i wspólnocie. Pokazuje, jak:
◆ pokonać bariery w nawiązywaniu nowych znajomości,
◆ pracować nad toksycznymi relacjami,
◆ stworzyć grono oddanych przyjaciół,
◆ zacząć niesamowite życie w otoczeniu bliskich.
Ta książka pokaże ci, jak bardzo potrzebujesz w życiu sprzymierzeńców, i co ważniejsze, pomoże ich znaleźć!
Jennie Allen – amerykańska biblistka, blogerka, autorka bestsellerowych książek i podcastów o tematyce wiary. Założycielka organizacji if:Gathering. Prywatnie żona Zaca i mama czwórki dzieci.
Co na temat budowania przyjaźni mówi Biblia? Czy każdą relację można uzdrowić? Jak samotność zastąpić wspólnotą? Jennie Allen, autorka bestsellerowej publikacji Uwolnij głowę, w swojej najnowszej książce zachęca, abyśmy zobaczyli zdrowe relacje oczami Boga i wybrali je zamiast płytkich znajomości czy okazjonalnych spotkań. To najwyższy czas, abyśmy znaleźli swoich sprzymierzeńców i doświadczali głębokich więzi emocjonalnych z właściwymi ludźmi. Nie odkładaj tego na później!
Jagoopeppermint
Idź ze swoją siłą
Dane techniczne
Format | 14,5 x 20,5 cm |
Autor | Jennie Allen |
ISBN | 978-83-67291-99-6 |
Liczba stron | 296 |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.