Pismo Święte z komentarzem. Edycja Św Pawła. Duży format. Paginatory
Cena regularna:
160,00 zł
Cena regularna:
152,38 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Pismo Święte wydawnictwa Świętego Pawła. Stary i Nowy Testament.
Księgi Pisma Świętego Starego i Nowego Testamentu zostały przetłumaczone z dawnych języków.
Owocem długich i trudnych prac był Nowy Testament i Psalmy wydane w 2005 r. Dwa i pół roku później zakończono prace nad całością Pisma Świętego.
Zalety najnowszego przekładu Pisma Świętego wydawnictwa Św Pawła:
- Język zrozumiały dla dzisiejszego odbiorcy,
- Tłumaczenie wierne tekstowi oryginalnemu,
- zwięzłe wprowadzenie do większych zbiorów (np. do Ewangelii),
- Wprowadzenia do każdej Księgi Biblii. Pozwala to czytelnikowi uchwycić kontekst powstania Pisma Świętego oraz istotę zawartej treści,
- Komentarze do poszczególnych fragmentów, na które podzielony jest tekst Pisma Świętego. Ukazują główne myśli oraz przesłanie w nich zawarte, zrozumiały współczesny język,
- Odnośniki do innych miejsc w Biblii umieszczone na wewnętrznych marginesach stron,
- Skrócone nazwy Ksiąg wraz z zakresami tekstu biblijnego, umieszczone zostały w dolnych rogach stron. Ułatwia to szukanie wybranego miejsca w Biblii,
- Słownik biblijny,
- Tablice chronologiczne przybliżające kontekst historyczny wydarzeń biblijnych,
- Mapy,
- Poręczny format,
Imprimatur
Biblia posiada Imprimatur oraz Nihil Obstat. Publikacja została opracowana zgodnie z doktryną Kościoła oraz zatwierdzona do druku.
Paginacja
Pismo paginowane. Znaczniki umieszczone na brzegach kart Pisma Świętego ułatwiają odnajdywanie wybranych ksiąg i fragmentów w tekście. Paginacja może się różnić od przedstawionej na zdjęciu.
Pismo Święte wydawnictwa Edycja Św. Pawła to jedno z najpopularniejszych wydań Pisma Świętego.
Pismo dostępne również w zestawach z Etui w korzystniejszej cenie.
Dane techniczne
Format | 16,0 x 22,0 cm |
ISBN | 978-83-7424-915-7 |
Liczba stron | 2784 |
Oprawa | Twarda |
Wielkość czcionki: | 10 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.